Reparatieservice

Reparatieservice

Wij doen dingen anders!

Bij intensief gebruik van outdooruitrusting bestaat er een risico op schade. Voor veel andere outdoorproducten betekent dit vaak het einde van een volledig functioneel product – alleen vanwege een kapotte rits of een scheur in de stof. Bij Radical Design doen we het anders!

Onze producten zijn zonder onnodige tierelantijnen ontwikkeld en extreem duurzaam. Maar mocht er toch onvermijdelijke schade ontstaan, dan bieden wij onze reparatieservice aan om je uitrusting in slechts vijf eenvoudige stappen weer zo goed als nieuw te maken.

Vanaf 2024 maken we dit proces nog soepeler door ons twee keer per jaar volledig op reparaties te richten – samen als team. Tijdens deze speciale weken in april en oktober werken we efficiënt en gezamenlijk om jouw uitrusting klaar te maken voor je volgende avontuur.

Hoe de reparatieservice werkt

Stap 1: Stuur ons een email waarin de beschadiging en verzochte reparatie wordt beschreven. Het erg behulpzaam om enkele foto's van de beschadiging(en) toe te voegen. Wij zullen uw mail beantwoorden met onze kijk op het verzoek en we geven daarbij een kostenschatting en reparatietijd aan.

Stap 2: Zorg dat de tas schoon en droog is en vrij van zand en stof. Markeer de beschadigingen die u gerepareerd wilt hebben op het product (bijvoorbeeld met wat tape). Dit maakt het voor ons veel makkelijker om de beschadigingen te vinden en te vernemen welke u gerepareerd wilt hebben en welke we kunnen laten zitten.

Stap 3: Verpak het product stevig en vergeet niet uw naam en retouradres te vermelden in de doos.

Stap 4: Stuur het pakket naar ons op bij voorkeur met een verzekerde verzendservice. De verzendkosten zijn voor uw rekening dus meestal heeft de voordeligste postservice de voorkeur.

Stap 5: Nadat we het product ontvangen hebben repareren we deze binnen 5 werkdagen. In het geval van vertraging of onverwachte kosten nemen we altijd even contact met u op. Tot slot mailen we u de factuur met een betaallink voor Ideal, creditcard of Paypal. Het gerepareerde product wordt na betaling naar u teruggestuurd met onze reguliere verzendservices.

Meer informatie over onze garantie en service vindt u via Algemene Voorwaarden.